کتاب تست فیزیولوژی

نمایش دادن همه 10 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب تست فیزیولوژی برای داوطلبین آزمون‌های کارشناسی ارشد، دکتری و علوم پایه پزشکی مکملی مفید و موثر است که می‌توان در کنار سایر منابع فیزیولوژی معرفی شده از طرف وزارت بهداشت از آن استفاده کرد. استفاده داوطلبان از نمونه سوالات آزمون‌های سال‌های اخیر وزارت بهداشت می‌تواند برآورد دقیقی از نقاط ضعف و قوت داوطلبان به عمل آورد و به استفاده بهینه از زمان باقی مانده کمک شایانی نماید.

کتاب تست فیزیولوژی گایتون
کتاب تست فیزیولوژی گایتون

بهترین کتاب تست فیزیولوژی

در این قسمت نکات مهم برای انتخاب و خرید بهترین کتاب تست فیزیولوژی را معرفی خواهیم کرد. قطعا شما دانشجویان گرامی می‌دانید فیزیولوژی یکی از مواد امتحانی مهم در آزمون‌های کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و رفرنس اصلی آن کتاب فیزیولوژی گایتون می‌باشد. این کتاب بسیار جامع بوده و درک مطالب آن مشکل و نیازمند مطالعه‌ زیاد و دقیق است. در کنار کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، مطالعه‌ کتاب‌هایی که به‌صورت سؤالات چهار گزینه‌‌ای تألیف و گردآوری شده، می‌تواند مطالب را به بهترین نحو برای خواننده قابل فهم گرداند.

 

مجموعه سوالات فیزیولوژی دکتر قاسمی

مجموعه سوالات فیزیولوژی دکتر قاسمی، شامل سؤالات کنکور ارشد فیزیولوژی به همراه پاسخ تشریحی آن‌ها است. این کتاب برای هر دو دسته از داوطلبینی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و وزارت علوم را دارند مناسب است. این کتاب شامل اغلب سوالات فیزیولوژی نظیر، فیزیولوژی سلول، قلب، گردش خون و خون، تنفس، کلیه، غدد، اعصاب و … است. اگر کتاب فیزیولوژی گایتون را به‌خوبی مطالعه کرده‌اید، این کتاب می‌تواند یکی از بهترین کتاب‌ها برای تمرین و تست زنی باشد.

 

کتاب iqb فیزیولوژی

کتاب iqb فیزیولوژی منبعی مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته ‌های مختلف علوم پزشکی که حاوی سوالات فیزیولوژی کنکور رشته ‌های مختلف علوم پزشکی طی 9 سال اخیر می‌باشد. این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی بوده و یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ی سوالات فیزیولوژی کنکور وزارت بهداشت است. کتاب ای کیو بی فیزیولوژی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و علوم پایه در رشته های فیزیولوژی، علوم تغذیه، فارماکولوژی، پزشکی مولکولی، مهندسی پزشکی، تصویربرداری پزشکی، تکنولوژی گردش خون، سلامت سالمندی و فیزیوتراپی ورزشی بسیار مفید است.

 

بانک آزمون فیزیولوژی گایتون

کتاب بانک آزمون فیزیولوژی گایتون دکتر حائری شامل نمونه سوال فیزیولوژی گایتون با پاسخنامه تشریحی است که طبقه بندی سوالات بر اساس فصول کتاب اصلی فیزیولوژی گایتون و سرفصل‌های کلی هر فصل تنظیم شده است. پاسخ تمام سوالات بصورت کاملا تشریحی آمده و مبحث مربوطه در کتاب اصلی به راحتی قابل دسترس می باشد. بدین ترتیب، برای مطالعه مجدد و عمیق تر موضوع، داوطلب گرامی می تواند به متن اصلی کتاب ترجمه شده مراجعه کرد و با دقت بیشتری آن قسمت را بازخوانی کند.

 

بانک سوالات فیزیولوژی دکتر حائری

کتاب بانک سوالات فیزیولوژی گایتون حائری روحانی شامل مجموعه سوالات ارشد فیزیولوژی است که برای شرکت در آزمون کارشناسی به کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، وزارت علوم، تربیت مدرس و دانشگاه آزاد مناسب می‌باشد. در ویرایش جدید این کتاب، مجموعه سوالات سال های 91 تا 99 به همراه پاسخنامه تشریحی اضافه شده است.

از خصوصیات بارز کتاب تست گایتون حائری می‌توان به طبقه بندی سوالات بر اساس فصول کتاب اصلی فیزیولوژی گایتون حائری و سرفصل های کلی هر فصل اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر ...