کتاب تست آناتومی

نمایش دادن همه 12 نتیجه

کتاب تست آناتومی

کتاب تست آناتومی یکی از مهمترین کتاب‌هایی است که جهت آمادگی در آزمون‌ها و امتحانات رشته آناتومی باید با دقت آن را انتخاب کرد. چرا که با دانلود و خواندن سوالات آزمون‌های گذشته از سایت‌های مختلف دچار سردرگمی می‌شوید. علت این سردرگمی نبودن یک منبع مناسب برای پاسخنامه این سوالات است. چرا که گاها پیش آمده کلید اولیه سوالات آزمون به عنوان کلید نهایی بین داوطلبین دست به دست شده و این قضیه، سرنوشت بسیاری از متقاضیان کنکور را به خطر انداخته است.

کتاب تست آناتومی
کتاب تست آناتومی

بهترین کتاب تست آناتومی

در این مقاله به معرفی و مقایسه بهترین کتاب تست آناتومی پرداخته شده است. چرا که مطالعه این کتاب‌ها جهت تثبیت و حتی یادگیری مجدد مطالب و مفاهیم درسی نقش بسزایی دارند. زمانی که به زمان تست زنی در ایام مطالعه کنکور می‌رسید مهمترین چیزی که ذهن شما را مشغول می‌کند وجود یک کتاب تست معتبر است. از ویژگی‌های یک کتاب تست خوب می‌توان به داشتن پاسخ های تشریحی، بروز بودن سوالات، تطابق گزینه ها با کلید نهایی سازمان سنجش و… اشاره کرد. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

کتاب IQB‌ آناتومی

کتاب iqb آناتومی شامل مجموعه سوالات دوره‌های مختلف علوم پایه‌، کارشناسی ارشد و دکترای علوم تشریحی و بیولوژی تولید مثل است. از ویژگی های مثبت این کتاب میتوان به پاسخنامه تشریحی اشاره کرد. این کتاب شامل سه بخش مجزا و تفکیکی آناتومی تنه، آناتومی اندام و نوروآناتومی می‌باشد. در چاپ جدید علاوه بر اضافه کردن سوالات جدید، سوالات تکراری حذف و سوالات مهم در پاسخنامه علامت‌گذاری شده‌اند.

 

بانک آزمون تحلیلی و تفکیکی آناتومی

کتاب بانک آزمون تحلیلی آناتومی AQS حمید اکرامی شامل نمونه سوالات کارشناسی ارشد آناتومی سال های قبل است. این کتاب تقریبا تمام سوالات آناتومی 30 سال گذشته که تا به حـال در آزمون های وزارت بهداشت، علوم پایه، علوم پایه پزشکی و علوم پایه دندانپزشکی در رشته های آناتومی، پزشکی، مامایی، پرستاری، مهندسی بافت و… برگزار شده، را شامل می‌شود.

ایـن سـؤالات به طوری تفکیک و دسته بندی شده اند تا افرادی که به سؤالات کنکوری مراجعه مـی‌کننـد ، بتواننـد در یک ساختار مشخصی نمونه سؤالات سالهای گذشته را مطالعه کنند. از این رو پا را فراتر نهادیم و علاوه بر اینکه سؤالات آناتومی را به پنج بخـش کلی (اندام فوقانی، اندام تحتانی، سر وگردن، نوروآناتومی و تنه) طبقه بندی کردیم، هر کدام از این بخش‌های کلی را نیز به دفعات به بخش‌های جزئی تـر تقسیم نمودیم تا سؤالات هر بحث به طور جداگانه قابل دسترسی باشد.

همچنین یکی از مهترین نیازهای دانشجویان، داشتن پاسخنامه‌ای اسـت کـه علاوه بر دارابودن پاسخ سؤال، مبحث مربوطه را کاملاً شرح دهد. به طوری که در اکثر موارد بـه تمامی گزینه های سؤال پرداخته شده و سؤالات احتمالی آن مبحث خاص را نیز پوشش دهد. بنابراین سعی کردیم پاسخ سؤالات را بسیار جامع و کاملاً تحلیلی (به همراه رد گزینه ها، نکات کلیدی و جداول طراحی شده) ارایه نماییم تا دانشجویان در پاسخ به سؤالات، از هـر کتاب دیگری بی نیاز شوند.

 

کتاب mse آناتومی

کتاب mse آناتومی شامل سوالات کنکورهای سال های گذشته است که به صورت کاملا تشریحی پاسخ داده شده است . از ویژگی های این کتاب توضیح کامل و بررسی گزینه درست و گزینه نادرست و توضیح اضافه در زمینه ی مرتبط با آن می باشد . مطالعه ی این کتاب جهت آمادگی کنکور این امکان را فراهم می کند تا داوطلب علاوه بر آشنا شدن با سوالات و پاسخ های آن، مروری مجدد بر مطالب خوانده شده و نکات ریز داشته باشد .

 

کتاب etc آناتومی

کتاب etc آناتومی شامل مجموعه سوالات طبقه بندی شده چندین دوره آزمون‌های کارشناسی ارشد آناتومی است. این کتاب همراه با پاسخ کاملا تشریحی جهت آمادگی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های علوم تشریحی, بافت شناسی، زیست شناسی (کلیه گرایش ها)، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی کار درمانی، گفتار درمانی، رادیولوژی، شنوایی سنجی، پرستاری، مامایی، بینایی سنجی و… می‌باشد.

 

سایر منابع آناتومی

کتاب آناتومی گری

بهترین اطلس آناتومی

اطلاعات بیشتر ...