زبان دکتری وزارت بهداشت

منابع زبان دکتری وزارت بهداشت

با توجه به افزایش اهمیت درس زبان انگلیسی در دکتری وزارت بهداشت و اهمیت کسب درصد بالا در این درس، داوطلبان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. برای رتبه برتر در این درس، بهترین کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت را معرفی می‌کنیم که با مطالعه آنها می‌توانید به کسب درصدهای بالا در این درس دست پیدا کنید.

ساختار درس زبان انگلیسی کنکور دکتری وزارت بهداشت

ابتدا در مورد ساختار کلی سوالات بخش زبان دکتری وزارت بهداشت صحبت خواهیم کرد؛ سوالات این بخش شامل 40 تست چهار گزینه‌ای از مباحث درک مطلب، واژگان و گرامر است و موضوع متون ریدینگ اغلب در حوزه پزشکی است، اما برای پاسخگویی به سوالات ریدینگ نیازی به آشنایی با لغات تخصصی رشته خود یا سایر رشته های پزشکی نیست؛ چرا که لغات تخخصی متن های آزمون معمولا در مفهوم اصلی سوالات و حتی پاسخ ها تاثیری ندارد.

معمولا ساختار آزمون به این صورت است که:

درک متن زبان انگلیسی: 15 سوال که شامل 3 متن می باشد
واژگان زبان انگلیسی: 15 تست
گرامر زبان انگلیسی: 10 سوال

سطح سوالات زبان دکتری وزارت بهداشت مشابه آزمون MHLE است و برای کسب درصد بالا در این بخش، سطح زبان کاربردی شما باید حداقل معادل تافل باشد؛ درصورتی که برای یادگیری لغات و مطالب گرامری، به صورت هوشمندانه و با تمرکز بر مطالبی که در آزمون مورد نیاز است عمل کنید، نیازی به یادگیری همه مطالب انگلیسی به صورت پیشرفته نیست.

ویژگی یک منبع مناسب زبان آزمون دکتری وزارت بهداشت چیست؟

ویژگی یک منبع مناسب زبان آزمون دکتری وزارت بهداشت چیست؟

جامع بودن: این منابع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما نیازی به هیچ منبع دیگری نداشته باشید.

حجم مناسب: برای مطالعه این منابع، زمان زیادی لازم نیست و با اختصاص چند هفته می‌توانید به راحتی نتیجه قابل قبولی در آزمون کسب کنید.

هر منبع مختص یک مبحث آزمون: هر منبع به تنهایی قابل استفاده است و شما می‌توانید برای مثال فقط روی واژگان کار کنید یا به گرامر متمرکز شوید.

قیمت مناسب: در هر سطح مالی، قیمت کتاب بسیار مهم است. قیمت این منابع بسیار مناسب است و تقریبا هزینه یک کتاب زبان اصلی می‌باشد.

با مطالعه کتاب‌های پیشنهادی، می‌توانید بهترین نتیجه را در درس زبان انگلیسی کنکور دکتری وزارت بهداشت بدست آورید.

معرفی جامع ترین منابع زبان دکتری وزرات بهداشت

توجه داشته باشید که آزمون زبان دکتری به چند بخش گرامر، لغات و ریدینگ تقسیم شده است. در ادامه به معرفی کتاب هایی می پردازیم که در هر یک از بخش های این آزمون به شما کمک خواهند کرد:

کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت

کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت یک منبع کامل برای تمامی بخش های این آزمون از جمله گرامر، واژگان و درک مطلب است. این کتاب در سه فصل نوشته شده است و هر فصل یکی از بخش های آزمون را دربر میگیرد. این کتاب شامب شرح درسنامه، تست نامه، گلچین تست های دکتری وزرات علوم، گلپین تست های وزارت بهداشت کارشناسی ارشد و تست های آزمون MHLE است.

شرح درسنامه بخش گرامر، لغت و درک مطلب
تست نامه بخش گرامر و لغت، خودآزمایی بخش درک مطلب همراه با پاسخ تشریحی
گلچین تست‌های دکتری وزارت علوم
گلچین تست‌های وزارت بهداشت کارشناسی ارشد
گلچین تست‌های آزمون

برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت خیرآبادی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
زبان دکتری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *