منابع ارشد آناتومی وزارت بهداشت 1401 – 1402

منابع ارشد آناتومی وزارت بهداشت 1401 - 1402

منابع ارشد آناتومی وزارت بهداشت 1401 – 1402 توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود؛ اما آیا این منابع بهترین منابع برای کارشناسی ارشد آناتومی (علوم تشریح) هستند؟ آیا با خوندن همین عنوان هایی که اعلام میشه میتوان نتیجه خوبی گرفت؟ رتبه های برتر کنکور آناتومی امسال چه کتاب هایی خوندن؟ با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید منابعی که از سمت سازمان سنجش معرفی شده مرجع اصلی طراحی تست های کنکور کارشناسی ارشد علوم تشریحی (آناتومی) هستند اما ممکن است با توجه به زمان و هدف شما خواندن همه یا حتی بخشی از این منابع نه تنها مفید نباشد بلکه شما را از هدف شما برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد علوم تشریحی (آناتومی) دور کند پس حتما برای انتخاب بهترین منابع و آگاهی از رشته های مجاز برای کنکور ارشد علوم تشریحی (آناتومی) سعی کنید با یک فرد آگاه در این زمینه مشورت کنید تا زمان خود را بهینه تر و با آگاهی بیشتری صرف مطالعه کنید.

منابع اصلی آناتومی

منابع ارشد آناتومی 1401 – 1402
بافت شناسیبافت شناسی جان کوئیرا (آخرین چاپ)
بافت شناسی دکتر سلیمانی راد
بافت شناسی دهان و دندان تن کیت
زیست شناسی سلولیکتاب سلولی مولکولی لودیش (آخرین ویرایش)
جنین شناسیکتاب جنین شناسی پزشکی لانگمن
تشریحی عمومیکتاب آناتومی گری
کتاب آناتومی بالینی اسنل
زبان عمومیمنابع اعلام شده زبان وزارت بهداشت از سمت سازمان سنجش

نمونه سوالات ارشد آناتومی

نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد آناتومی برای داوطلبین شرکت کننده در کنکور آناتومی، بی شک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای آمادگی در این آزمون انجام دهند. چراکه داوطلب با مشاهده این سوالات با طرز سوالات طراحان سال‌های گذشته آشنا می‌شود و همچنین به مهارت تست زنی دست پیدا می‌کند و در جلسه کنکور این یک امتیاز مثبت در مقابل سایر شرکت کنندگان می‌باشد. همچنین دانلود و مطالعه سوالات ارشد آناتومی سال‌های گذشته به شما این دید را می‌دهد که چگونه مطالعه کنید و مباحث پرسوال و مهم را شناسایی کنید. برای دانلود سوالات ارشد آناتومی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *