لیست کتاب های برونر و سودارث

لیست کتاب های برونر و سودارث 2022

کتاب های برونر و سودارث 2022 یکی از کامل ترین کتاب های دربرگیرنده اصول پرستاری است که توسط ناشران مختلفی ترجمه شده است. این کتاب از محتواهایی برخوردار است که به تمامی دانشجویان رشته پرستاری کمک می کند تا اقدامات مراقبتی ویژه را در موقعیت های حساس به کار ببرند و درک مناسبی از هر یک از اقدامات گفته شده داشته باشند. ترجمه این کتاب از 16 جلد برخوردار است که درباره تمامی مباحث پرستاری داخلی و جراحی به صورت جداگانه بحث کرده است. به طور مثال از مهم ترین موضوعات آن می توان به مواردی همچون ارتوپدی، مغز و اعصاب، هماتولوژی، تنفس، کلیه، قلب، چشم و… اشاره کرد.

برای قبولی در گرایش های مختلف پرستاری نیز به شما پیشنهاد می شود به دروس کتاب برونر به طور کامل مسلط شوید. چرا که این درسنامه پرستاری در 60 سال اخیر یکی از مورد اعتماد ترین درسنامه های مدرسان، پرستاران و دانشجویان مختلف بوده است.

لیست کتاب های برونر

همان طور که گفته شد کتاب برونر و سودارث 2022 از شانزده جلد تشکیل شده است که هر یک از جلد های کتاب به موضوع خاصی پرداخته است. در ادامه لیست کتاب های برونر آورده شده است.

جلد اول: برونر اصول حرفه پرستاری
جلد دوم: برونر مفاهیم و چالش های مراقبت از بیمار 
جلد سوم: برونر اتاق عمل
جلد چهارم: برونر تنفس و تبادلات گازی
جلد پنجم: برونر قلب و عروق
جلد ششم: برونر خون شناسی (هماتولوژی)
جلد هفتم: برونر ایمونولوژی آلرژی ایدز و روماتولوژی
جلد هشتم: برونر ارتوپدی
جلد نهم: برونر گوارش
جلد دهم: برونر متابولیسم و آندوکرین
جلد یازدهم: برونر کلیه و مجاری اداری
جلد دوازدهم: برونر تولید مثل و بیماری های پستان
جلد سیزدهم: برونر پوست و سوختگی
جلد چهاردهم: برونر چشم و گوارش
جلد پانزدهم: برونر مغز و اعصاب
جلد شانزدهم: برونر عفونی، اورژانس و بحران

جلد اول: برونر اصول حرفه پرستاری

جلد اول کتاب برونر به اصول حرفه پرستاری پرداخته است. در این کتاب مباحثی از جمله: ﮐﺎر ﭘﺮﺳﺘﺎری ﺣﺮﻓﻪ ای، آﻣﻮزش و ارﺗﻘﺎی ﺳﻼﻣﺖ، ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﻼﻣﺖ و وﺿﻌﯿﺖ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ، ﺗﻐﺬﯾﻪ ای و ﻓﺮﻫنگی بزرگسالان، اﺳﺘﺮس و ﭘﺎﺳﺦ‌ﻫﺎی اﻟﺘﻬﺎﺑﯽ، ژﻧﺘﯿﮏ و ژﻧﻮﻣﯿﮏ در ﭘﺮﺳﺘﺎری، ﻧﺎﺗﻮاﻧﯽ و ﺑﯿﻤﺎری‌ﻫﺎی ﻣﺰﻣﻦ به طور کامل شرح داده شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *