خلاصه فیزیولوژی گایتون

نمایش دادن همه 8 نتیجه

کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون مرجعی سریع و چکیده از کتاب گایتون است که توسط اساتید برجسته طبق سرفصل دروس تالیف شده است. این کتاب خلاصه یکی از مهمترین منابع درس فیزیولوژی پزشکی برای بسیاری از دانشجویان و داوطلبین رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است. چراکه بسیاری از این دانشجویان و داوطلبان فرصت مطالعه ترجمه کامل کتاب گایتون رو ندارن یا برای زمان امتحانات مختلف نظیر امتحانات کلاسی، ترمیک و حتی آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی به دنبال منبع خلاصه‌ای از این کتاب هستند. از همین رو خلاصه گایتون مورد توجه خوانندگان قرار گرفته است.

خلاصه فیزیولوژی گایتون بهترین ترجمه فارسی
خلاصه فیزیولوژی گایتون بهترین ترجمه فارسی

بهترین خلاصه فیزیولوژی گایتون

بهترین کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال از حجم بالا و در عین حال مباحث تخصصی تری بهره‌مند است و درک مطالب ارائه شده در این کتاب و فهم تمام محتوای آن اندکی دشوار است و این امر باعث شده تا دانشجویان همواره به داشتن خلاصه‌ای از فیزیولوژی گایتون نیاز پیدا کند.

 

خلاصه فیزیولوژی گایتون حائری

هرچند ترجمه های فارسی زیادی از این کتاب منتشر شده است، اما یکی از روان‌ترین و بهترین کتاب خلاصه گایتون، ترجمه خانم حوری سپهری می باشد که زیر نظر دکتر علی حائری روحانی نگارش شده است.

خلاصه گایتون حائری شامل 15 فصل می‌باشد و کلیه سرفصل های کتاب گایتون هال را خلاصه کرده است. چاپ این کتاب به صورت دو رنگ بوده و در آن سعی شده است که با ارائه تصاویر و شکل های مرتبط فهم درس را برای خواننده آسان تر نماید.

 

کتاب چکیده گایتون دکتر نجفی

کتاب چکیده فیزیولوژی گایتون دکتر نجفی تقریبا تمام نکات اصلی و لازم برای فراگیری فیزیولوژی را به صورت مختصر و مفید ارائه می کند. این کتاب با هدف مرور دقیق مهمترین مفاهیم نسخه اصلی به گونه ای ارائه شده که درک سریع اصول فیزیولوژی را آسان سازد. در ویراست جدید بسیاری از اشکلات نسخه اصلی برطرف شده و نکات جدیدی اضافه شده است. با بازنگری کلمه به کلمه ترجمه قبلی سعی شده اشکالات ترجمه ای تا حد امکان برطرف گردد.

 

اطلاعات بیشتر ...