خلاصه بافت شناسی

نمایش دادن همه 8 نتیجه

کتاب خلاصه بافت شناسی

کتاب خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا یکی از کتاب‌های مهم و کاربردی برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت و همچنین آزمون علوم پایه پزشکی است که در یادگیری و آموزش بافت شناسی نقش بسزایی دارد. این منبع در صورت کمبود زمان به بهترین شکل می‌تواند فرصت‌های از دست رفته مطالعاتی را برای داوطلبین و دانشجویان گرامی جبران نماید.

خلاصه نکات و مطالب، بخش مهمی در آموزش و یادگیری هستند که به درک بهتر مطالب منجر می‌شوند. کتاب خلاصه بافت شناسی در فرآیند مرور و آمادگی نهایی برای آزمون می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد. همچنین تکرار منظم و مطالعه چکیده مطالب سبب می‌شود روند یادگیری و بخاطرسپاری در حافظه بلند مدت به شکل بهتری صورت گیرد.

خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا
خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا بهترین ترجمه

بهترین خلاصه بافت شناسی جان کوئیرا

بهترین خلاصه بافت شناسی برای دانشجویان و داوطلبان شرکت کننده در آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، کارشناسی ارشد و لیسانس به پزشکی بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که کتاب بافت شناسی جان کوئیرا از حجم بالا و در عین حال مباحث تخصصی تری بهره‌مند است و مطالب را با جزئیات خیلی بیشتری ارائه داده است، مطالعه آن به این دانشجویان توصیه نمی‌شود.

 

خلاصه بافت شناسی سلیمانی راد

کتاب بافت شناسی سلیمانی راد به نحوی تدوین و تالیف گردیده که هم برای خواننده روان و مفهوم باشد و هم نیازهای علمی دانشجویان پزشکی و سایر رشته های وابسته را تامین نماید. یکی از نکات قابل توجه در مورد کتاب این است که بافت شناسی، پیوستگی بسیار نزدیکی با سایر علوم پزشکی و زیستی نظیر آناتومی، جنین شناسی، فیزیولوژی، پاتولوژی و سیتولوژی دارد. در نتیجه، عدم توجه به محدوده بافت شناسی و پرداختن به جزئیات در هر یک از زمینه‌های فوق باعث پیچیده شدن مطلب، دور شدن از موضوع اصلی و خستگی می‌گردد.

کتاب بافت شناسی سلیمانی راد به نحوی تدوین و تالیف شده که نگاهی کلی تر به این مباحث داشته باشد. در اینصورت مطالب کتاب هم برای خواننده روان و مفهومی‌تر است و هم نیازهای علمی دانشجویان پزشکی و سایر رشته های وابسته را تامین نماید. این موضوع باعث شده که حجم کتاب نسبت به کتاب جان کوئیرا حدودا نصف شود و تا حد امکان خلاصه شده است. در کتاب خلاصه بافت شناسی سلیمانی راد تصاویر کتاب از کیفیت مناسبی برخوردار هستن و از تصاویر واضح استفاده شده و توضیحات مربوط به هر تصویر نیز بسیار روان و کامل است.

 

خلاصه بافت شناسی دکتر شیرازی

کتاب خلاصه بافت شناسی دکتر شیرازی چکیده‌ای از مباحث بافت شناسی جان کوئیرا است که خیلی مورد استقبال دانشجویان و خوانندگان قرار گرفته است. چراکه به دلیل حجم سنگین کتاب بافت جان کوئیرا و ارائه مطالب جامع، مطالعه آن در هنگام آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و کارشناسی ارشد، وقت گیر و طاقت فرسا است لذا نیاز به کتابی جامع ولی مختصر جهت استفاده دانشجویان رشته های مختلف بسیار ضروری است.

 

خلاصه بافت شناسی ملیحه نوبخت

کتاب خلاصه بافت شناسی دکتر ملیحه نوبخت خلاصه و چکیده‌ای از مباحث کتاب بافت شناسی جان کوئیرا است. این کتاب منبع اصلی درس بافت شناسی برای رشته‌های مختلف پزشکی و کارشناسی ارشد است که اساس علم آسیب شناسی (Patology) را تشکیل داده و نقش مهمی در فهم مفاهیم دروس فیزیولوژی و آسیب شناسی را دارد.

به دلیل حجم سنگین کتاب اصلی جان کوئیرا و ارائه مطالب جامع، مطالعه آن در هنگام آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و کارشناسی ارشد، وقت گیر و طاقت فرسا است لذا نیاز به مجموعه ای جامع ولی مختصر جهت استفاده دانشجویان رشته های مختلف بسیار ضروری است. کتاب خلاصه بافت شناسی نویخت بر همین مبنا و به منظور کمک به دانشجویان تهیه شده است.

 

کتاب abs بافت شناسی

کتاب خلاصه بافت شناسی abs دکتر داوود رمزی خلاصه ای از کتاب بافت شناسی جان کوئیرا است. این کتاب در 23 فصل تدوین شده و مباحثی همچون بافت شناسی و روش‌های مطالعه، بافت همبند، بافت عضلانی، استخوان، غضروف، دستگاه گوارش، دستگاه ایمنی و اندام های لنفوئید و… را شامل می شود.

خلاصه بافت شناسی در کتاب abs بافت شناسی سعی شده است که درعین خلاصه بودن مهمترین نکات را بیان کند. در انتهای هر فصل تست های آزمون های جامع علوم پایه به صورت تفکیکی آورده شده است. علاوه بر آن آخرین سوالات آزمونهای جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی نیز آورده شده است.

 

کتاب تست بافت شناسی

کتاب تست بافت شناسی یکی از مهمترین کتاب‌هایی است که جهت آمادگی در آزمون‌ها و امتحانات کارشناسی ارشد، دکتری و علوم پایه پزشکی باید با دقت آن را انتخاب کرد. برگزاری امتحانات کنکور و رقابت فشرده برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر، داوطلبان را به مطالعه بیشتر و دانش اندوزی ترغیب می‌کند. وجود منابعی که در این مسیر راهگشا باشد و الگوی فکری و مطالعاتی را برای داوطلبان امتحانات فراهم کند، ضروری به نظر می‌رسد.

اطلاعات بیشتر ...