خلاصه آناتومی

نمایش دادن همه 6 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب خلاصه آناتومی گری چکیده‌ای از نکات اصلی کتاب gray’s anatomy for students است که دارای بیانی مناسب و تصاویری زیبا و درعین حال کاربردی می‌باشد. این کتاب چکیده‌ای از 4 جلد کتاب آناتومی گری شامل آناتومی تنه، اندام، سروگردن و اعصاب است. توضیحات آناتومی سطحی نیز یکی دیگر از مزایای این کتاب محسوب می‌شود.

در آخرین ویراست این کتاب، فصل نوروآناتومی نیز به کتاب اضافه شده است که این فصل به طور کامل ترجمه گردیده و به انتهای کتاب اضافه گردیده است. کتاب خلاصه آناتومی گری برای تمامی دانشجویان حوزه علوم پزشکی، به‌ ویژه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، رادیولوژی و فیزیوتراپی، قابل استفاده است و جهت آزمون‌های پایان ترم و همینطور آزمون ‌های جامع علوم پایه، مناسب می‌باشد.

 

بهترین خلاصه آناتومی گری

بهترین خلاصه آناتومی گری برای دانشجویان و داوطلبان شرکت کننده در آزمون علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، کارشناسی ارشد و لیسانس به پزشکی بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که کتاب آناتومی گری از حجم بالا و در عین حال مباحث تخصصی تری بهره‌مند است و مطالب را با جزئیات خیلی بیشتری ارائه داده است، مطالعه آن به این دانشجویان توصیه نمی‌شود.

از این رو معرفی منبع خلاصه و بهترین ترجمه برای کتاب گری یکی از دغدغه‌های این دسته از دانشجویان علوم پزشکی است. چراکه تعدد زیاد ترجمه این کتاب در بازار سبب شده است تا انتخاب و خرید چکیده آناتومی گری همواره برای دانشجویان پزشکی و سایر رشته‌های مرتبط دشوار باشد.

 

بهترین خلاصه آناتومی اسنل

خلاصه آناتومی اسنل ترجمه و تلخیص فارسی کتاب Snell’s Clinical Anatomy by Regions است. این کتاب پوشش دهنده تمامی مطالب مهم و خلاصه کامل از سه قسمت آناتومی تنه، اندام و سروگردن است. کتاب آناتومی بالینی اسنل اطلاعات مفید و پایه ای را در زمینه آناتومی همراه با نکات بالینی در اختیار دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت و پرستاری ارائه می‌دهد.

کتاب آناتومی بالینی اسنل دارای بیانی مناسب و تصاویری زیبا و در عین حال کاربردی می‌باشد. خلاصه اسنل حاوی تصاویر و نکات بالینی مهم برای تسریع در امر یادگیری و منبعی جامع جهت شرکت در آزمون ها و مناسب برای مرور سریع در شب امتحان می‌باشد.

اطلاعات بیشتر ...