جنین شناسی لانگمن

نمایش دادن همه 9 نتیجه

کتاب جنین شناسی لانگمن

کتاب جنین شناسی لانگمن 2024 به عنوان پر استفاده ترین رفرنس در تدریس جنین شناسی در دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل ایران و خارج از ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. که همین امر دلیلی بر اعتبار این کتاب است. جنین لانگمن روش منحصر به فرد خود مبنی بر ترکیب متن مفصل و کارآمد با تصاویر بالینی و دیاگرام‌های عالی را حفظ کرده است و با استفاده از مثال‌های بالینی متعدد منتج از اختلالات روندهای تکامل، بر مفاهیم پایه جنین شناسی تأکید می‌نماید.

جنین شناسی لانگمن علاوه بر توصیف وقایع طبیعی هر فصل حاوی بخشی به نام ارتباط بالینی می‌باشد. این بخش جهت شرح ارتباط بالینی جنین شناسی و اهمیت درک وقایع تکاملی کلیدی، به عنوان اولین قدم برای ارتقاء بهداشت و سلامت نوزادان، طراحی شده است.

کتاب جنین شناسی لانگمن 2019 بهترین ترجمه فارسی
کتاب جنین شناسی لانگمن 2019 بهترین ترجمه فارسی

بهترین ترجمه کتاب جنین شناسی لانگمن

بهترین ترجمه کتاب جنین شناسی لانگمن برای اساتید و دانشجویان علوم پزشکی و زیستی بسیار حائز اهمیت است چراکه بدون شک کامل ترین مرجع تلقی می‌شود و کتابی کاملا شناخته شده است و نیازهای اساسی بسیاری از دانشجویان رشته های علوم پایه و مامایی را برطرف می‌کند.

تعدد زیاد ترجمه کتاب جنین لانگمن در بازار سبب شده است تا انتخاب و خرید آن همواره برای دانشجویان دشوار باشد. این ترجمه ها اکثرا توسط اساتید برجسته و بنام این حوزه نگاشته شده است و هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف است.

در ادامه به معرفی ترجمه های فارسی کتاب جنین شناسی پزشکی می‌پردازیم. برای مشاهده مشخصات و همچنین خرید کتاب جنین شناسی لانگمن ترجمه فارسی می‌توانید با مراجعه به لینک های زیر به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

جنین شناسی لانگمن حسن زاده

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر حسن زاده ترجمه فارسی از ویراست آخر کتاب langman Medical Embriology است. این کتاب روش منحصر به فرد خود مبنی بر ترکیب متن مفصل و کارآمد با تصاویر بالینی و دیاگرام‌های عالی را حفظ کرده است و با استفاده از مثال‌های بالینی متعدد منتج از اختلالات روندهای تکامل، بر مفاهیم پایه جنین شناسی تأکید می‌نماید.

کتاب جنین شناسی حسن زاده شامل دو بخش می‌شود. در بخش اول مراحل ابتدایی تکامل از گامتوژنز تا دوره رویانی بحث شده است، در این بخش فصولی درباره تکامل جفت و جنین و تشخیص پیش از تولد نقایص تولد گنجانده شده است. بخش دوم این اثر روندهای بنیادی امبریوژنز را برای هر سیستم توصیف می‌کند.

جنین شناسی لانگمن دکتر شیرازی

کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر رضا شیرازی ترجمه فارسی از ویراست آخر کتاب جنین لانگمن است. در این کتاب دانشجو در ابتدا با مراحل اولیه ی تکوین و نحوه تشکیل رویان و جفت آشنا می‌شود، سپس درفصول بعدی کتاب مراحل تکامل و تکوین هر یک از دستگاه‌های بدن از محورهای اسکلتی گرفته تا قلب و عضلات به‌صورت مجزا بررسی می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم کتاب جنین شناسی لانگمن سوالاتی است که در انتهای هر فصل وجود دارد.

در یادگیری علم جنین شناسی تصاویر از اهمیت زیادی برخودارند. در کتاب جنین شناسی لانگمن دکتر شیرازی تصاویری واضح و مناسب برای آموزش دانشجو به کار برده شده‌اند. این تصاویر می‌تواند باعث این موضوع شود که موارد بالینی بهتر و واضح‌تر آموزش داده شوند.

جنین شناسی لانگمن دکتر عمیدی

کتاب جنین شناسی لانگمن 2024 ترجمه دکتر عمیدی ترجمه فارسی از ویراست آخر کتاب جنین لانگمن است. در این کتاب دانشجو در ابتدا با مراحل اولیه ی تکوین و نحوه تشکیل رویان و جفت آشنا می‌شود، سپس درفصول بعدی کتاب مراحل تکامل و تکوین هر یک از دستگاه‌های بدن از محورهای اسکلتی گرفته تا قلب و عضلات به‌صورت مجزا بررسی می‌شوند.

کتاب تست جنین شناسی

همانطور که پیش‌تر گفته شد جنین شناسی یکی از دروس رسمی دانشگاهی است که در تمامی رشته‌های تحصیلی علوم پزشکی، پیراپزشکی (پرستاری، مامایی) و همچنین دامپزشکی ارائه می‌گردد، اهمیت و ضرورت پرداختن به این درس از چندین جنبه قابل بررسی است. علاوه بر مطالعه منابع و درسنامه های معرفی شده وزارت بهداشت قطعا انتخاب کتاب تست جنین شناسی نیز در آمادگی و تسلط بر مباحث این درس نیز جایگاه مهمی دارد.

اطلاعات بیشتر ...