بیوشیمی برای پرستار

نمایش دادن همه 6 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب بیوشیمی برای پرستار

کتاب بیوشیمی برای پرستار یکی از کتاب‌هایی است که دانشجویان رشته‌های پرستاری، مامایی و سایر رشته‌های پیراپزشکی در ترم اول با آن روبه رو می‌شوند. درس بیوشیمی برای دانشجویان پیراپزشکی به صورت نظری و عملی ارائه شده است.

دانشجویان پرستاری و رشته‌های پیراپزشکی برای گذراندن این واحد درسی کافیه از منابع خلاصه شده بیوشیمی استفاده کنند و خواندن منابع حجیم بیوشیمی برای این دسته توصیه نمی‌شود. در این مقاله به معرفی بهترین کتاب بیوشیمی برای پرستاری می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین کتاب بیوشیمی برای پرستاری
بهترین کتاب بیوشیمی برای پرستاری

کتاب بیوشیمی پرستاری و مامایی رضا محمدی

کتاب بیوشیمی پرستاری و مامایی رضا محمدی اساس شیمیایی فعالیت‌های سلولی، بافتی و نهایتا موجودات زنده را آموزش می‌دهد. فراگیری این مطالب بیوشیمی برای درک بهتر سایر دروس آموزشی نظیر فیزیولوژی و فارماکولوژی حائز اهمیت است. علاوه بر این، شناخت فرآیندهای بیوشیمیایی بدن برای درک اساس ایجاد بیماری‌ها، نحوه تشخیص این بیماری‌ها و درمان آنها مهم است.

 

کتاب بیوشیمی برای پرستاران دکتر حیدری

کتاب بیوشیمی برای پرستاران دکتر حافظ حیدری بر اساس سر فصل های آموزشی مصوب برای رشته های پرستاری و مامایی با بهره گیری از تازه ترین بافته‌های علمی نگارش شده است. متن کتاب بسیار روان، ساده و قابل فهم است و در نگارش مطالب علمی سعی بر آن بوده است که از بکارگیری جملات بلند و همچنین کلمات غیر معمول و ابهام آفرین خودداری شود.

در مجموع کتاب بیوشیمی برای پزشتاران تمامی مباحث علمی مرتبط با بیوشیمی را که یادگیری آن‌ها برای دانشجویان پرستاری و مامایی الزامی است دربر می‌گیرد. این کتاب شامل ضمیمه‌های کلینیکی است که به یادگیری اختلالات ناشی از نقص در مسیرهای متابولیسمی کمک قابل توجی می‌کند و نیز کاربرد مطالب را برای دانشجویان قابل فهم می‌سازد.

 

کتاب بیوشیمی برای پرستار دکتر پاسالار

کتاب بیوشیمی برای پرستار دکتر پاسالار حاوی اصلی ترین مفاهیم بیوزیستی به زبانی ساده است که توسط اساتید برترین دانشگاه‌ها تالیف شده است. در این کتاب به دور از تکرار و با زبانی گویا، مفاهیم پیچیده به کمک اشکال و تصاویر شرح داده شده اند. این کتاب شامل مباحث عمده‌ای است که نه تنها برای دانشجویان پرستاری بلکه برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیز مهم و کاربردی است.

 

کتاب بیوشیمی برای پرستار مرتضی زمانی

کتاب بیوشیمی برای پرستار مرتضی زمانی و دکتر احسانی برای دانشجویان پرستاری تالیف شده است. این کتاب مفاهیم بیوشیمی مورد نیاز پرستاران را به زبان ساده و شیوا بیان کرده است. کتاب در 17 فصل کلی تنظیم شده و سپس تقسیمات جزئی‌تری انجام گرفته است.

این کتاب مطالبی مانند بیوشیمی خون، هورمون‌ها، متابولیسم ترکیبات نیتروژن‌دار، اختلالات متابولیکی، انتقال صفات ژنتیکی و بیوسنتز پروتئین‌ها و … را مورد بررسی قرار داده است.

 

اطلاعات بیشتر ...