تست ایمونولوژی

نمایش دادن همه 4 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب تست ایمونولوژی

انتخاب کتاب تست ایمونولوژی برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌های ارشد بسیار حائز اهمیت می‌باشد چرا که با انتخاب درست یک کتاب تست علاوه بر آشنا شدن با سوالات کنکور سال های قبل، داوطلب می‌تواند یک مرور کلی بر مباحثی که تاکنون مطالعه کرده داشته باشد.

رشته ایمونولوژی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین گرایش های علوم پایه پزشکی می‌باشد که به مطالعه تمامی جوانب سیستم ایمنی بدن در تمام موجودات می‌پردازد. در هر حال این شاخه بزرگ و عمده پزشکی آنچنان ارتباط و همبستگی پر اهمیتی با دیگر رشته‌ها و شاخه‌های پزشکی دارد که به یقین هیچ یک از متخصصین پزشکی نمی‌توانند از این دانش فراگیر بی‌نیاز باشند.

کتاب تست ایمونولوژی
کتاب تست ایمونولوژی

بهترین کتاب تست ایمونولوژی

انتخاب بهترین کتاب تست ایمونولوژی بدلیل اهمیت بالای این درس در رشته‌های مختلف باید با دقت فراوانی انتخاب شود. دانشجویان و فارغ التحصیلان برخی از رشته‌های زیست شناسی مانند زیست شناسی سلولی و مولکولی (تمام گرایش‌ها)، میکروبیولوژی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی، فیزیولوژی، زیست شناسی جانوری و علوم آزمایشگاهی می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی پزشکی شرکت کنند به همین علت است که آمادگی در این درس بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

کتاب IQB پلاس ایمنی شناسی

در کتاب IQB پلاس ایمنی شناسی سعی شده است که پاسخ سوالات خلاصه و در عین حال قابل فهم و طبق منابع معتبر اعلامی توسط وزارت بهداشت باشد. در این کتاب آن‌ سوالاتی که علاوه بر پاسخ‌های شرح داده شده توسط مولف، پاسخ‌های دیگری نیز داشته‌اند، با ذکر علت درستی یا غلط بودن پاسخ وزارت بهداشت، به تفسیر گزینه‌های دیگر پرداخته شده است.

کتاب IQB ایمنی شناسی یکی از کامل‌ترین کتاب های موجود در زمینه جمع‌آوری تست‌های آزمون‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) می‌باشد. ویژگی منحصر به‌فرد این کتاب، گردآوری سوالات به‌ صورت میکرو طبقه‌بندی شده است. این کتاب علاوه بر وجود پاسخ کامل برای هر سوال، دربردارنده اشکال، جداول و نمودارهای بسیار مهم رفرنس‌های اصلی آزمون‌ها نیز می‌باشد.

 

کتاب تست ایمنی شناسی etc

کتاب ETC ایمنی شناسی شامل مجموعه سوالات طبقه بندی شده ارشد و دکتری ایمنی شناسی با پاسخنامه کاملا تشریحی و کاربردی، از مجموعه کتاب های ETC اطمینان برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکترای این رشته قابل استفاده می باشد.در این کتاب مباحث سلول ها و بافت های سیستم ایمنی، آنتی ژن و آنتی بادی، ایمونولوژی بیماری های عفونی و واکسیناسیون، اختلالات ازدیاد حساسیت، تکنیک های آزمایشگاهی در ایمونولوژی، ایمونوهماتولوژی، ایمونوفارماکولوژی و…مورد بررسی قرار گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر ...