کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از 23 تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش پزشکی کشور امکان پذیر می باشد و داوطلبان می توانند تا 26 تیرماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. داوطلبان دقت داشته باشند در این زمان مشخص شده می توانند نسبت به ویرایش برخی از اطلاعات خود مانند ویرایش معدل و یا سهمیه ها اقدام نمایند.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

  • 1- با توجه به زمان مشخص شده از 23 تا 26 تیرماه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
  • 2- پس از ورود به سایت با مراجعه به فیلد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 و انتخاب کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد داوطلبان با داشتن کد رهگیری خود می توانند کارت خود را دریافت نمایند.

*نکته مهم : در صورتی که کد رهگیری خود را به هر دلیلی فراموش کرده اید با انتخاب گزینه فراموشی کد رهگیری می توانید نسبت به بازیابی کد رهگیری خود برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت اقدام کنید.

زمان دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد وزرات بهداشت 98
زمان دریافت و رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد وزرات بهداشت 98

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 98

داوطلبان دقت داشته باشند، در زمان مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 98 وزارت بهداشت امکان ویرایش معدل را برای داوطلبان فراهم میکند. به همین دلیل کلیه متقاضیانی که سال آخر کارشناسی دانشجویی بوده اند ومیانگین واحد های گذرانده را بجای معدل وارد کرده اند می توانند در این زمان نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. داوطلبان دقت داشته باشند با توجه به تاثیر 20% مستقیم معدل در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت باید معدل خود را به درستی وارد نمایید ، در صورت مشاهده در گونه اشتباه در وارد کردن مسئولیت آن بر عهده داوطلب خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *