دانلود اطلس آناتومی نتر

دانلود اطلس آناتومی نتر

لینک دانلود اطلس آناتومی نتر در ادامه قرار داده شده است. اطلس نتر به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین اطلس های آناتومی بدن برای دانشجویان علوم پایه رشته پزشکی و دیگر رشته های مرتبط در جهان شناخته می‌شود. در این کتاب تصاویری بی نظیر، با کیفیت و به همراه جزئیات از آناتومی بدن انسان شامل اندام های فوقانی و تحتانی، استخوان ها، عضلات و ارگان های مختلف، اعصاب و عروق و … از دید یک پزشک با دیدگاه بالینی به نمایش درآورده شده است.

علاوه بر آن تصاویر متعددی از رادیوگرافی ها، سی تی اسکن ها و سایر روش های تصویر برداری در این کتاب آورده شده است. جزئیات تصاویر در این کتاب مثال زدنی هستند. در ویرایش هفتم کتاب اطلس آناتومی بدن انسان که آخرین ویرایش این کتاب می باشد بخش های جدیدی را مشاهده می کینم:

اضافه شدن بیش از 25 تصویرپردازی جدید توسط دکتر ماچادو شامل مواردی که از نظر بالینی حایز اهمیت است مانند عضله های وتری گردن، عروق عمیق پا، حفره های لگن، آرایش رگ های پروستات و نواحی ای که تجسم کردن آن ها دشوار است مانند گودی زیر گیجگاهی. افزودن بیش از 50 عکس رادیولوژیک جدید که در تهیه آن از ابزار تصویر برداری نوین تری استفاده شده است.

افزودن جداول بالینی جدید در انتهای هر بخش که خلاصه مباحث را برای مرور سریع آماده می کنند و نیز مجموعه اصطلاحات بروزرسانی شده که بر اساس استاندارد بین المللی آناتومی Terminologia Anatomica تدوین شده است.

بخش اول: مقدمه آناتومی انسان (2 فصل)

بخش دوم: آناتومی سر و گردن (17 فصل)

بخش سوم: پشت و طناب نخاعی (8 فصل)

بخش چهارم: توراکس یا قفسه سینه (11 فصل)

بخش پنجم: شکم (14 فصل)

بخش ششم: لگن و پرینه (17 فصل)

بخش هفتم: اندام فوقانی (11 فصل)

بخش هشتم: اندام تحتانی (11 فصل)

دیگران چی جستجو کردن؟

خرید اطلس آناتومی فارسی
کتاب اطلس آناتومی نتر

اطلس نتر 2023 Atlas of Human Anatomy Netter

480,000 تومان
کتاب اطلس آناتومی نتر

اطلس نتر کاغذ گلاسه بدون Appendix

560,000 تومان
کتاب اطلس آناتومی نتر

اطلس نتر کاغذ تحریر بدون Appendix

480,000 تومان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *