اطلاعات عمومی

نمایش دادن همه 11 نتیجه

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب اطلاعات عمومی برای شرکت در آزمون استخدامی می‌پردازیم. چراکه حدود 30 درصد از سوالات آزمون‌های استخدامی ارگان‌های دولتی و خصوصی را منابع عمومی و تست هوش تشکیل می‌دهد.

دروس عمومی آزمون استخدامی شامل ادبیات، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، مهارت‌های هفتگانه ICDL، ریاضیات و آمار، اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی، هوش، ایام و روزهای شمسی و قمری، آزمون قانون اساسی، سیاسی و اجتماعی، تاریخ ایران و جهان و… است. به همین جهت آشنایی با نمونه سوالات استخدامی اطلاعات عمومی یکی از واجبات است.

بهترین کتاب اطلاعات عمومی استخدامی
بهترین کتاب اطلاعات عمومی استخدامی

بهترین کتاب استخدامی اطلاعات عمومی

تمام نمونه سوالات استخدامی اطلاعات عمومی که در قالب کتاب عرضه شده‌اند به صورت تالیفی هستند چراکه سوالات آزمون استخدامی در دسترس عموم قرار نمی‌گیرند. این کتاب‌ها حداکثر سوالات استخدامی را پوشش می‌دهند و کمک زیادی به داوطلبین می‌کند.

یکی از مزایای این کتاب‌ها داشتن پاسخ تشریحی است که می‌توان از آن‌ها برای تست زنی و حتی یادگیری برخی مطالب استفاده کرد. در ادامه به چند نمونه از بهترین کتاب های استخدامی اطلاعات عمومی اشاره می‌کنیم.

 

کتاب اطلاعات عمومی برای آزمون استخدامی لاچین جعفری

کتاب اطلاعات عمومی برای آزمون استخدامی تالیف لاچین جعفری دودران و معصومه صادقی نشر آراه از مجموعه کتاب‌های موفقیت در آزمون‌های استخدامی است که براساس سر فصل‌های اعلام شده از سازمان سنجش و آموزش کشور تالیف گردیده است. این کتاب شامل خلاصه مباحث و شرح درس، معرفی نکات برتر، سؤالات تألیفی و سؤالات ادوار گذشته استخدامی می­باشد که در کلیه آزمون‌های ویژه استخدامی (دولتی-خصوصی) و بانک قابل استفاده است. این کتاب یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب اطلاعات عمومی است.

کتاب مرجع کامل آزمون های استخدامی

کتاب مرجع کامل آزمون های استخدامی و اطلاعات عمومی شاپور درویشی شامل 2555 سوال آزمون‌های برگزار شده سازمان سنجش و آموزش کشور همراه با کلید سوالات و نکات مهم توضیحی و تشریحی است. این کتاب منبعی معتبر برای کلیه داوطلبان آزمون‌های استخدامی است و برای کلیه مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانش و بالاتر قابل استفاده می‌باشد.

زبان و ادبیات فارسی
اطلاعات عمومی و مبانی قانون معارف و احکام شرعی
فناوری اطلاعات
ریاضی آمار
زبان انگلیسی
شناخت هوش و استعداد تحصیلی
سوالات برگزار شده آرمون های
دستگاه های اجرایی کشور
سازمان تامین اجتماعی
وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی
سازمان امور مالیاتی
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
امور گمرکی
سازمان امور بهزیستی
سازمان زندانها
شهرداری
ثبت احوال
آموزش و پرورش
وزارت نیرو

گنجینه سوالات استخدامی شاپور درویشی

کتاب گنجینه سوالات آزمون های استخدامی شاپور درویشی جامع ترین کتاب سوالات استخدامی در سطح کشور است و در موفقیت شما برای جذب در نهادهای دولتی و خصوصی نقش مهمی را ایفا می‌کند. این کتاب شامل 3650 سوال سازمان سنجش و آموزش کشور همراه با پاسخنامه تشریحی می‌باشد که جهت استفاده کلیه داوطلبان و مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانش و بالاتر طراحی و گردآوری شده است.

مرجع کامل آزمون استخدامی اطلاعات عمومی

مرجع کامل آزمون استخدامی اطلاعات عمومی شامل سوالات آزمون استخدامی اطلاعات عمومی با پاسخ‌های تشریحی می‌باشد. سوالات کتاب مربوط به آزمون‌های استخدامی دوره‌های گذشته و نمونه سوالات تالیفی استاندارد می‌باشد که بر اساس منابع جدید آزمون‌های استخدامی ادارات، بانک‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، نهادها، وزارت بهداشت، تامین اجتماعی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی گردآوری و تالیف شده است.

درسنامه و بانک سوالات اطلاعات عمومی

کتاب استخدامی اطلاعات عمومی آسیه اسمعیلی شامل خلاصه دروس به همراه بانک سوالات استخدامی و اطلاعات عمومی است که سوالات آن به صورت تشریحی پاسخ داده شده‌اند. بیشتر کتاب های استخدامی اطلاعات عمومی که در بازار موجود هستند فاقد درسنامه‌اند. بنابراین اگر احتیاج به مطالعه درسنامه برای پاسخگویی به تست های اطلاعات عمومی استخدامی دارید، این کتاب بهترین گزینه برای شما است.

کتاب اطلاعات عمومی نسترن رنجبر

کتاب اطلاعات عمومی نسترن رنجبر شامل مجموعه سوالات آزمون‌های گذشته اطلاعات عمومی ویژه داوطلبان آزمون‌های استخدامی، مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مطابق با آخرین تغییرات آزمون‌های استخدامی کشور می‌باشد.

اطلاعات بیشتر ...