کوزیر و ارب 2021

نمایش دادن همه 27 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب مبانی پرستاری کوزیر و ارب 2021 ترجمه فارسی از Kozier & Erb’s Fundamentals of Nursing Concepts, Process and Practice است که توسط اساتید برجسته و بنام رشته پرستاری به فارسی ترجمه شده‌اند. این کتاب منبع اصلی آزمون دکترای پرستاری و آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران می‌باشد.

بهترین ترجمه کتاب کوزیر

مبانی پرستاری کوزیر - بهترین ترجمه کتاب کوزیر
مبانی پرستاری کوزیر – بهترین ترجمه کتاب کوزیر

کتاب مبانی پرستاری کوزیر، که یکی از منابع اصلی آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای پرستاران و آزمون دکترای پرستاری می‌باشد، مفاهیم پرستاری معاصر را بیان می‌کند. این مفاهیم شامل مراقبت، سلامتی، ارتقای سلامت، پیش گیری از بیماری، مراقبت جامع، تفکر انتقادی و استدلال بالینی، چند فرهنگی، تئوری‌های پرستاری، انفورماتیک پرستاری، تحقیقات پرستاری، اخلاق و حمایت می باشد. در این ویراست، همچنین مطالبی از قبیل آخرین شواهد مربوط به پرستاری و تأکید بیشتر بر سالمندی، سلامت، ایمنی و مراقبت در منزل و جامعه پوشش داده شده است. در ادامه به معرفی بهترین ترجمه کوزیر پرداخته می‌شود

کتاب مبانی پرستاری کوزیر دهقان نیری

کتاب مبانی پرستاری کوزیر دهقان نیری ترجمه ویرایش یازدهم از کتاب اصول و فنون پرستاری Kozier & Erb است که به مفاهیم حرفه ای معاصر می پردازد. برای سال ها، اصول و فنون پرستاری کوزیر و ارب استاندارد طلایی بوده است که به دانشجویان کمک نموده تا مشاغل خود را در پرستاری شروع کنند.

استفاده از جملات کوتاه جهت درک بهتر مطالب و به خاطرسپاری راحت تر، صفحه آرایی مناسب، استفاده از تصاویر رنگی با کیفیت مناسب و… از ویژگی های بازر این ترجمه است.

کتاب کوزیر دکتر لیلی یکه فلاح

کتاب کوزیر دکتر لیلی یکه فلاح جلد اول ماهیت پرستاری ترجمه بخشی از 2021 Kozier & Erb’s Fundamentals of Nursing: Concepts, Process and Practice 11th Edition منبع اصلی آزمون دکترای پرستاری و آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران می‌باشد. کتاب مبانی پرستاری کوزیر، که یکی از منابع اصلی آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای پرستاران و آزمون دکترای پرستاری می‌باشد، مفاهیم پرستاری معاصر را بیان می‌کند.

این مفاهیم شامل مراقبت، سلامتی، ارتقای سلامت، پیش گیری از بیماری، مراقبت جامع، تفکر انتقادی و استدلال بالینی، چند فرهنگی، تئوری‌های پرستاری، انفورماتیک پرستاری، تحقیقات پرستاری، اخلاق و حمایت می‌باشد. در این ویراست، همچنین مطالبی از قبیل آخرین شواهد مربوط به پرستاری و تأکید بیشتر بر سالمندی، سلامت، ایمنی و مراقبت در منزل و جامعه پوشش داده شده است.

اطلاعات بیشتر ...