تست بهداشت عمومی

نمایش دادن همه 4 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب تست بهداشت عمومی

در این مقاله به معرفی بهترین کتاب تست بهداشت عمومی می‌پردازیم. رشته بهداشت عمومی شاخه اساسی از علوم بهداشتی است که هرساله زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور ارائه می‌شود. این رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور پذیرش می شود.

دانشجویان و دانش آموختگان این رشته، وظیفه حفاظت سلامت و بهداشت را در کل جامعه بر عهده دارند؛ به عبارتی رشته بهداشت عمومی بیانگر مجموعه‌ اقداماتی است که برای ارتقا وضعیت سلامت جامعه انجام می‌گیرد و کسانی که در این رشته به تحصیل می پردازند، سلامت افراد جامعه را تضمین می‌نمایند و متعهد می‌شوند از بروز هر گونه اتفاقی که منجر به تهدید سلامت آن ها یا خدشه وارد کردن به بهداشت جمعی می‌شود، پیشگیری به عمل آورند.

بهترین کتاب تست بهداشت عمومی
بهترین کتاب تست بهداشت عمومی

کتاب 5000 تست بهداشت عمومی خالد رحمانی

کتاب 5000 تست بهداشت عمومی خالد رحمانی قابل استفاده برای شرکت در آزمون های کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد بهداشت عمومی و همچنین یک منبع خوب برای سایر رشته‌های کارشناسی ارشد مانند بهداشت محیط، آموزش و ارتقای سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، حشره شناسی، اقتصاد بهداشت، آمار زیستی، اپیدمیولوژی و… می‌باشد. این کتاب در راستای پاسخ به نیاز داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در مقاطع بالای گروه پزشکی گردآوری و تالیف شده است.

 

کتاب TNT بهداشت عمومی

کتاب tnt بهداشت عمومی شامل مجموعه سوالات بهداشت عمومی می‌باشد که به صورت طبقه بندی شده تنظیم و گردآوری شده است. این کتاب برای داوطلبین کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت، علوم و دانشگاه آزاد مناسب است. تمامی سوالات دارای نکات کلیدی و پاسخنامه تشریحی هستند.

 

کتاب ERS بهداشت عمومی

کتاب ERS بهداشت عمومی دکتر خدادوست شامل 3500 تست طبقه بندی شده آزمون‌های ارشد می‌باشد. این کتاب همراه با پاسخ های تشریحی و نکات تکمیلی بوده و منطبق ا رفرنس‌های رسمی اعلام شده وزارت بهداشت می باشد. ویرایش اول کتاب حاضر با عنوان بانک آزمون طبقه بندی شده کارشناسی ارشد بهداشت عمومی تالیف دکتر محمود خدادوست با توجه به محتوا و نوع ارائه‌ی مطالب و طبقه‌بندی سؤالات، خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. حال ویرایش جدید این کتاب با نام جدید مرور آزمون ارشد و استخدامی بهداشت عمومی ERS به چاپ رسیده است.

 

بانک جامع سوالات بهداشت عمومی

کتاب کی بوک بهداشت عمومی با تشریح و ارزیابی تالیف و گردآوری محبوبه رحیمی و سایر همکاران ، حاوی سوالات بهداشت عمومی از سال 1380 تا سال 1392 به همراه پاسخ تشریحی و نکات مروری است. این کتاب یکی از کامل‌ترین منابع برای آزمون کارشناسی ارشد و دکترای بهداشت عمومی است زیرا هم سئوالات وزارت بهداشت و هم سئوالات وزارت علوم را پوشش می دهد. مجموعه کتاب های KEY BOOK حاوی سئوالات علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، پذیرش دستیاری و پیش کارورزی و آزمون‌های ورود به مقاطع بالاتر سال های مختلف به همراه پاسخ تشریحی و مرور نکات امتحانی است. این مجموعه می تواند برای داوطلبین شرکت در این آزمون‌ها بسیار کاربردی باشد زیرا با مرور سئوالات سال های پیش می توانند بر آمادگی خود بیفزایند.

اطلاعات بیشتر ...