کتاب تست بافت شناسی

نمایش دادن همه 4 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب تست بافت شناسی

کتاب تست بافت شناسی یکی از مهمترین کتاب‌هایی است که جهت آمادگی در آزمون‌ها و امتحانات کارشناسی ارشد، دکتری و علوم پایه پزشکی باید با دقت آن را انتخاب کرد. برگزاری امتحانات کنکور و رقابت فشرده برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر، داوطلبان را به مطالعه بیشتر و دانش اندوزی ترغیب می‌کند. وجود منابعی که در این مسیر راهگشا باشد و الگوی فکری و مطالعاتی را برای داوطلبان امتحانات فراهم کند، ضروری به نظر می‌رسد.

کتاب تست بافت شناسی جان کوئیرا
کتاب تست بافت شناسی جان کوئیرا

بهترین کتاب تست بافت شناسی

در این مقاله به معرفی و مقایسه بهترین کتاب تست بافت شناسی پرداخته شده است. کتاب های تست بافت شناسی به داوطلبان در آزمون این رشته کمک کند تا با آمادگی و اشراف بیشتری به درس بافت شناسی آمادگی داشته باشند. زیرا این درس یکی از دروس اصلی آزمون علوم پایه پزشکی است. به همین جهت تسلط به تست‌های بافت شناسی می‌تواند به داوطلب کمک کند تا در آزمون علوم پایه به تعداد سوالات بیشتری پاسخ دهد و حائز رتبه‌های خوبی نیز در آزمون علوم پایه پزشکی شود.

 

کتاب IQB‌ بافت شناسی

کتاب IQB‌ بافت شناسی مجموعه‌ای از سؤالات آزمون‌های برگزار شده سال‌های گذشته می‌باشد که در 18 فصل و بصورت مبحثی گردآوری شده است و برای آمادگی هرچه بهتر و مرور مطالب مناسب است. این کتاب ویژه رشته های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی علوم تشریح، دکتری مهندسی بافت، بیولوژی تولید مثل و.. می‌باشد.

 

مجموعه تست های بافت شناسی علوم پایه

مجموعه کامل تست های بافت شناسی با ارائه نکات مباحث در قالب سوالات چهار گزینه‌ای دارای جایگاه بالایی در میان کتاب های تست تالیف شده در این رشته می‌باشد. پرداختن به مهمترین و جزئی ترین نکات هر فصل به صورت سوال و جواب که باعث تثبیت مطالب و یادگیری بیشتر می‌شود از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌باشد. تمامی سوالات گردآوری شده در این اثر دارای پاسخ‌های کاملا تشریحی می‌باشند.

اطلاعات بیشتر ...