کتاب تست اتاق عمل

کتاب تست اتاق عمل

انتخاب کتاب تست ارشد اتاق عمل برای داوطلبین شرکت کننده در کنکور ارشد این رشته بسیار حائز اهمیت است. اکثر داوطلبان کنکور تکنولوژی جراحی اتاق عمل به دلیل زیاد بودن منابع مربوط به این رشته، هنگام خرید کتاب تست اتاق عمل نمی توانند انتخاب درستی انجام دهند و برای خرید منبع مناسب اکثرا دچار سردرگمی و تردید می‌شوند.

بهترین کتاب تست اتاق عمل

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کتاب تست ارشد اتاق عمل بپردازیم و نقاط قوت و ضعف هرکدام از کتاب‌های موجود را ذکر کنیم. چراکه هر کدام از این کتاب‌ها به نوعی خصوصیات بارزی دارند و می‌توانند راهنمای مفیدی برای داوطلبین و دانشجویان رشته اتاق عمل باشند. پس دانشجو با توجه به نیازها و شرایط خود می‌تواند بهترین منبع را انتخاب نماید.

کتاب 3500 تست اتاق عمل

کتاب بانک آزمون جامع ارشد اتاق عمل در حجمی کمتر از نصف حجم اصلی رفرنس ها و در زمان کوتاه تری که می توانند مطالعه کنند، آماده شده و در اختیار دانشجویان و پرسنل اتاق عمل قرار گرفت. حال با توجه به حجم زیادی از استقبال مخاطبان، سری جدید این کتاب نیز با نام جدید بانک آزمون جامع آمادگی ارشد و استخدامی 3500 تست اتاق عمل تالیف دکتر جمشید اسلامی، عابد ابراهیمی و سایر همکاران به چاپ رسید.

کتاب 3500 تست ارشد اتاق عمل در شش بخش (آناتومی، اسکراب و سیار، ابزار و تجهیزات جراحی، تکنولوژی‌های جراحی، بیهوشی و احیا قلبی-ریوی) شامل سوالات تالیفی از منابع اصلی به صورت طبقه بندی شده در فصول مختلف به همراه پاسخ تحلیلی و نکات تکمیلی هر فصل تهیه شده است.

 
برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید کتاب 3500 تست اتاق عمل می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
3500 تست

بانک آزمون تحلیلی تکنولوژی های جراحی

کتاب بانک آزمون تحلیلی تکنولوژی های جراحی دکتر جمشید اسلامی و همکاران پس از ماه ها تلاش توسط یک گروه از رتبه های برتر ارشد تکنولوژی اتاق عمل در دوره های مختلف، به نگارش درآمده تا بتواند در مجموعه کاملی از جدیدترین رفرنس‌های درس تکنولوژی جراحی را در اختیار دانشجویان این رشته قرار دهد و به آن‌ها در تسلط بر مطالب این درس یاری رساند.

لازم به ذکر است تمامی تست‌های این کتاب با بهره مندی از تمام رفرنس های معرفی شده برای آزمون کارشناسی ارشد این رشته در درس تکنولوژی جراحی نگاشته شده است. بر ای استفاده هرچه بهتر این کتاب، راهنمایی ها و مشاوره هایی نگاشته شده که با به کارگیری آن، میتوانید حداکثر بهره مندی را داشته باشید

برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید بانک آزمون تحلیلی تکنولوژی های جراحی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
تست اتاق عمل

تاس ارشد اتاق عمل

کتاب تاس اتاق عمل شامل سوالات تالیفی و کنکور کارشناسی ارشد می‌باشد که برای داوطلبین آزمون ارشد وزارت بهداشت مناسب است.

در این کتاب سوالات به صورت طبقه بندی شده بوده و پاسخ سوالات به صورت تشریحی است. استفاده از تصاویر گویا در پاسخنامه تشریحی جهت فهم بهتر مطالب و  پرهیز از بیان مطالب غیر ضروری جهت صرفه جویی در زمان، مرور سریع ابزارهای مهم جراحی در ضمیمه کتاب و بیان سوالات سنوات گذشته آزمون کارشناسی ارشد اتاق عمل از دیگر ویژگی‌های تاس اتاق عمل می‌باشد.

برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید کتاب تاس ارشد اتاق عمل می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
تاس اتاق عمل
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *