استخدامی آموزش و پرورش

نمایش 1–28 از 33 نتیجه

کالاهای موجود

در این مقاله به معرفی پرفروش ترین و بهترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش می‌پردازیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان برگزار می شود.

افرادی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستند می بایست با اطلاع از رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 که همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، رشته شغلی مورد نظر خود را در سال 1402 انتخاب کنند.

داوطلبانی که علاقه مند به شغل های معلمی و استخدام آموزش و پرورش هستند، می بایست در زمان تعیین شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ثبت نام کنند. متقاضیان این آزمون با اطلاع از لیست رشته های مجاز به نام نویسی در آزمون و همچنین رشته های شغلی ارائه شده که با رشته تحصیلی داوطلب متجانس هستند، می توانند مناسب ترین رشته شغل را انتخاب کنند.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام می توانند از میان رشته هایی مانند آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی با رعایت ضوابط و قوانین تعیین شده در آزمون سال جاری ثبت نام کنند.

مطابق با اطلاعیه های منتشر شده و همچنین مندرجات دفترچه ثبت نام، تغییراتی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 اعمال شده است. یکی از این تغییرات به شرح زیر است:

مواد امتحانی آزمون برای استخدام آموزش و پرورش در 3 حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی جای می گیرند. در دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین ادامه مطلب، به طور تفکیک شده مواد و منابع استخدامی آموزش و پرورش ذکر شده است.

در جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، 2 دفترچه سوال به داوطلب داده می شود که یکی از آن ها سوالات حیطه عمومی و دیگری سوالات اختصاصی و تخصصی می باشد.

برای عناوین شغلی آموزگار ابتدایی و کودکان استثنائی، این 3 حیطه به طور مجزا در دفترچه ثبت نام درج شده است. ولیکن دفترچه دبیری و هنرآموزی از تفکیک های مذکور برخوردار نبوده و برای هر دو رشته شغلی دبیری و هنرآموزی عناوین یکسانی تعریف شده است.

منابع تخصصی آزمون استخدامی رشته آموزگار ابتدایی 1402
عنوانمنابع
مفاهیم پایه متون و روش‌ های یاددهی قرآن و هدیه‌های آسمانی دوره ابتدایینهج‌القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی/ راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم و ششم
مفاهیم پایه متون و روش‌های یاددهی ریاضی دوره ابتداییراهنمای معلم ریاضی اول و ششم
مفاهیم پایه متون و روش‌های یاددهی علوم تجربی دوره ابتداییکتاب راهنمای معلم علوم تجربی دوم و چهارم و ششم
مفاهیم پایه متون و روش‌های یاددهی فارسی دوره ابتداییراهنمای معلم فارسی اول و چهارم و ششم
مفاهیم پایه متون و روش‌های یاددهی مطالعات اجتماعی دوره ابتداییکتاب راهنمای معلم اجتماعی پنجم و ششم ابتدایی

بهترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش

تمام نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش که در قالب کتاب عرضه شده‌اند به صورت تالیفی هستند چراکه سوالات آزمون استخدامی در دسترس عموم قرار نمی‌گیرند. این کتاب‌ها حداکثر سوالات استخدامی را پوشش می‌دهند و کمک زیادی به داوطلبین می‌کند.

یکی از مزایای این کتاب‌ها داشتن پاسخ تشریحی است که می‌توان از آن‌ها برای تست زنی و حتی یادگیری برخی مطالب استفاده کرد. در ادامه به چند نمونه از پرفروش ترین و بهترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش اشاره می‌کنیم.

کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کتاب کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ویژه دانشجو معلم با آخرین تغییرات سازمان سنجش منتشر شد. این کتاب شامل موارد زیر می باشد: مهارت معلمی (استاد محسن قرائتی) دین و زندگی (رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، فنی و حرفه‌ای/ کاردانش) هوش و استعداد معلمی

کتاب عمومی استخدامی آموزش و پرورش

کتاب اطلاعات عمومی ویژه آموزش و پرورش دکتر محمد شریفی شامل خلاصه مباحث و شرح درس، معرفی نکات برتر، سؤالات تألیفی و سؤالات ادوار گذشته استخدامی می ­باشد. این کتاب از مجموعه کتاب های موفقیت در آزمون های استخدامی انتشارات آراه است که شامل سرفصل های: زبان و ادبیات فارسی؛ معارف و احکام اسلامی؛ اطلاعات عمومی (شناخت مسائل روز)؛ علوم رایانه؛ ریاضیات عمومی؛ آمار و احتمالات؛ هوش و استعداد تحصیلی؛ زبان انگلیسی عمومی است.

سرفصل های کتاب عمومی استخدامی آموزش و پرورش مطابق با سر فصل های آزمون تخصصی استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش تالیف گردیده است، به همین جهت تمامی مباحث مورد نیاز برای آمادگی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، در این کتاب به طور کامل پوشش داده شده است.

کتاب جامع آموزگار ابتدایی

پس از چندین نوبت چاپ و استقبال فوق العاده از کتاب جامع آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی کاظم آرمان پور، جهت بروز رسانی به ویرایش علمی و ادبی همراه با اضافات و اصلاحات درس های کتاب اقدام شده است. به گونه ای که شما داوطلب گرامی فقط با مطالعه همین کتاب که شامل شرح کامل و جامع درس، نکات کلیدی و سوال های استاندارد همراه با پاسخ تشریحی درآن به صورت میکرو طبقه بندی گنجانده شده است تا دیگر نیازی به مطالعه چند کتاب و یا مرجع دیگری نداشته باشید.

درعین حال تمام مطالب مطابق سرفصل های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کتاب های مرجع اصلی تالیف وتدوین گردیده است. کتاب جامع آموزگار ابتدایی 1402 شامل سرفصل های تخصصی و اختصاصی می باشد که در ویراست ششم فصل های اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش، روان شناسی تربیتی (پرورشی)، روش ها و فنون تدریس، اندازه گیری، سنجش و پیشرفت تحصیلی به کتاب اضافه گردیده است. ویراست ششم این کتاب بر اساس آخرین تغییرات مواد امتحانی سازمان سنجش آموزش کشور 1402 تدوین شده است.

کتاب تام آموزگار ابتدایی

کتاب تام آموزگار ابتدایی کاظم آرمان پور همانند کتاب جامع آموزگار ابتدایی، بخش و فصل بندی شده است و مطالب به صورت نکته و نمودار و جداول می باشد که برای شما امکان مرور و تثبیت را تسهیل می‌کند.

برای موفقیت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی لازم است شما داوطلب گرامی در مرحله اول کتاب جامع را به صورت کامل و دقیق همراه با سوال و پاسخ های طبقه بندی شده مطالعه نمایید. برای تمام نمودن و تثبیت یادگیری و آمادگی برای آزمون نیاز به جمع بندی مطالب همراه با سوال های استاندارد و پاسخ تشریحی دارید که کتاب تام (تثبیت اهم مطالب) آموزگار ابتدایی برای همین منظور تالیف و تدوین گردیده است.

کتاب آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی

کتاب آموزگار ابتدایی آزمون استخدامی (حیطه تخصصی) شامل خلاصه مباحث و شرح درس، معرفی نکات برتر، سؤالات تألیفی و سؤالات ادوار گذشته استخدامی می­باشد.

کتاب سنجش و اندازه گیری دکتر سیف

کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف اثری است که سال ها به عنوان مرجع در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته است. دکتر سیف تلاش نموده تا پویایی کتاب را با افزودن مطالب جدید و به روز حفظ نماید، بنابراین در هر ویراست از کتاب شاهد نسخه ای با تغییرات اساسی و متناسب با نیاز روز آموزشی هستیم.

در فصل نخست از کتاب سنجش و اندازه گیری دکتر سیف، خواننده با تعریف اصطلاحات مختلفی مواجه است که در ادامه اثر تشریح می شوند. فصل های بعدی کتاب به انواع مقیاس های اندازه گیری، دسته بندی شیوه های سنجش و اندازه گیری که در آموزش و پرورش و روان شناسی مورد استفاده قرار می گیرند، نحوه ی دسته بندی، مراحل و فعالیت های مرتبط با ارزشیابی آموزشی، تهیه طرحی برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، استفاده از آزمون های صحیح-غلط، جور کردنی، چندگزینه ای، تشریحی و کوتاه پاسخ در سنجش یادگیری پرداخته است. در ادامه سنجش عملکردی، مشاهده ای، رفتاری، عاطفی و سنجش با استفاده از کارپوشه شرح و بسط داده شده و در فصل پایانی روش اجرا، نمره دهی و تحلیل آزمون ها مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب روانشناسی پرورشی دکتر سیف

کتاب روانشناسی پرورشی دکتر سیف: روانشناسی یادگیری و آموزش با هدف کمک به پرورش دهندگان در برخورد صحیح با نگرانی‌های پرورشی تالیف شده است. مخاطب در این کتاب با ایده‌ها، مقررات و اصول روانشناسی یادگیری و آموزش آشنا می‌شود و دانش و مهارت لازم را در خصوص مفاهیم و مبانی روانشناسی پرورشی نوین به دست می آورد.

دکتر علی اکبر سیف در این کتاب همچنین چگونگی توسعه توانایی به کارگیری نظریه‌ها و قواعد یادگیری و انگیزش در طراحی عملکرد آموزشی و موارد مشابه را توضیح می‌دهد و اصول کلی روانشناسی پرروشی، اهداف، آمادگی فراگیران، آموزش، یادگیری، انگیزه و ارزشیابی را پوشش می‌دهد. هدفهای کلی این کتاب برای معلمان فعلی و آتی نوشته شده است؛ اما تمام کسانی که به صورت حرفه ای با غیر حرفه ای و مستقیم یا غیر مستقیم به آموزش و هدایت یادگیری دیگران می پردازند می توانند از موضوع های متنوع آن بهره بگیرند.

منابع آزمون استخدامی دبیری

منابع آزمون استخدامی دبیری

استخدامی اطلاعات عمومی

اطلاعات بیشتر ...