دانلود سوالات ارشد پرستاری 1401

دانلود سوالات ارشد پرستاری 1400 - 1401

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد پرستاری برای داوطلبین شرکت کننده در کنکور پرستاری، بی شک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای آمادگی در این آزمون انجام دهند. چراکه داوطلب با مشاهده این سوالات با طرز سوالات طراحان سال‌های گذشته آشنا می‌شود و همچنین به مهارت تست زنی دست پیدا می‌کند و در جلسه کنکور این یک امتیاز مثبت در مقابل سایر شرکت کنندگان می‌باشد. همچنین دانلود و مطالعه سوالات ارشد پرستاری سال‌های گذشته به شما این دید را می‌دهد که چگونه مطالعه کنید و مباحث پرسوال و مهم را شناسایی کنید.

دانلود رایگان سوالات کارشناسی ارشد پرستاری
 دانلود سوالات ارشد پرستاری 1401-1402پاسخنامه پرستاری 1401
 دانلود سوالات ارشد پرستاری 1400-1401پاسخنامه پرستاری 1400
دانلود سوالات ارشد پرستاری 99-1400پاسخنامه پرستاری 99
دانلود سوالات ارشد پرستاری 98-99پاسخنامه پرستاری 98
دانلود سوالات ارشد پرستاری 97-98پاسخنامه پرستاری 97
دانلود سوالات ارشد پرستاری 96-97پاسخنامه پرستاری 96
دانلود سوالات ارشد پرستاری 95-96پاسخنامه پرستاری 95
دانلود سوالات ارشد پرستاری 93-94پاسخنامه پرستاری 94
دانلود سوالات ارشد پرستاری 92-93پاسخنامه پرستاری 93
دانلود سوالات ارشد پرستاری 91-92پاسخنامه پرستاری 92
دانلود سوالات ارشد پرستاری 90-91پاسخنامه پرستاری 91
دانلود سوالات ارشد پرستاری 89-90پاسخنامه پرستاری 90

کتاب تست ارشد پرستاری

کتاب تست ارشد پرستاری یکی از کتاب‌هایی است که برای داوطلبین شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد رشته پرستاری بسیار حائز اهمیت است. چراکه اکثر این داوطلبان به دلیل زیاد بودن منابع ارشد پرستاری، هنگام خرید کتاب تست پرستاری نمی‌توانند انتخاب درستی انجام دهند و برای خرید منبع مناسب اکثرا دچار سردرگمی و تردید می‌شوند.

کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر غفاری

کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر فاطمه غفاری یکی از کامل ترین و جامع ترین کتاب های تست ارشد پرستاری است. این کتاب تمام مباحث پرستاری شامل پرستاری داخلی جراحی، پرستاری کودکان، بهداشت جامعه، بهداشت روان و مادران نوزادان را شامل می‌شود. با توجه به اینکه در اکثر کتاب‌های تست پرستاری، تست‌ ها به‌صورت سال به سال بیان شده‌اند ولی در این کتاب مباحث پرستاری به تفکیک موضوع بیان شده است.

از ویژگی‌های دیگر این کتاب می‌توان به پوشش دهی تمام سوالات آزمون کارشناسی ارشد، آزمون استخدامی پرستاری، تربیت مدرس و… اشاره کرد. به‌عبارتی کتاب بانک سوالات پرستاری فاطمه غفاری یک کتاب تست جامع در زمینه پرستاری است که می‌تواند برای تمام آزمون های حوزه این رشته مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از ویژگی‌هایی که کتاب تست ارشد پرستاری غفاری را به کتابی منحصر به فرد تبدیل می‌کند، پاسخنامه تشریحی است که در این کتاب موجود است. به‌عبارتی این کتاب مجموعه‌ای از سوالات چندین سال اخیر آزمون‌های مختلف است که هر سوال به تفکیک درسنامه‌ای سرشار از نکته در قالب پاسخ تست یه کاربر ارائه می‌شود.

برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر فاطمه غفاری می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
تست پرستاری

کتاب mse پرستاری وزارت بهداشت

کتاب mse پرستاری وزارت بهداشت پاسخی مطمئن و جامع به نیاز مبرم علاقه مندان به تحصیلات تکمیلی پرستاری است تا قبل از ورود به آزمون های مربوطه، مروری بر آزمون های سال های قبل داشته و به خود آزمایی بپردازند.

کتاب تست ارشد پرستاری حمید حجتی همچنین چراغ راهی است برای داوطلبان جدید تا قبل از مطالعه با مرور آزمون های گذشته به مطالعه خویش جهت و هدف ببخشند. کتاب mse پرستاری مشتمل بر سؤالات سال های گذشته آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت است.

برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید کتاب mse پرستاری وزارت بهداشت دکتر حمید حجتی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
mse پرستاری

کتاب تست پرستاری اسدی نوقابی

کتاب تست پرستاری نوقابی یکی از قدیمی ترین و معروف ترین کتاب های تست پرستاری است. این کتاب مخصوص آزمون کارشناسی به کارشناسی ارشد، آزمون استخدامی کشوری و NCLEX RN می باشد. کتاب اسدی نوقابی مباحث پرستاری داخلی و جراحی، پرستاری کودکان، بهداشت جامعه، پرستاری و بهداشت مادران و نوزادان، بهداشت روان و مراقبت های ویژه را شامل می شود.

کتاب تست نوقابی شامل تمامی سوالات آزمون ارشد پرستاری از ابتدا تاکنون، سوالات سال‌های گذشته تربیت مدرس، دانشگاه آزاد و آزمون های استخدامی است. این کتاب برای شرکت در آزمون استخدامی نیز توصیه می‌شود.

برای مشاهده اطلاعات کامل‌تر و خرید کتاب تست ارشد پرستاری دکتر اسدی نوقابی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
تست پرستاری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *