آناتومی بالینی اسنل

نمایش دادن همه 19 نتیجه

کالاهای موجود

کتاب آناتومی اسنل

کتاب آناتومی اسنل ترجمه فارسی از کتاب Snell’s Clinical Anatomy by Regions است و یکی از مهمترین منابع رشته آناتومی می‌باشد. این کتاب برای تمامی دانشجویان حوزه علوم پزشکی، به ویژه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، رادیولوژی و فیزیوتراپی، قابل استفاده است و جهت آزمون‌های پایان ترم و همینطور آزمون‌های جامع علوم پایه، مناسب می‌باشد.

بهترین ترجمه آناتومی اسنل بالینی
بهترین ترجمه آناتومی اسنل بالینی

بهترین ترجمه آناتومی اسنل

در ادامه بهترین ترجمه آناتومی اسنل را بدلیل اهمیت یادگیری مفاهیم آناتومی مورد بررسی قرار می‌دهیم و ضرورت انتخاب صحیح یک منبع مناسب که توسط نویسندگان مطرح و مختلفی در این رشته تهیه شده است را شرح می‌دهیم. آناتومی به عنوان یکی از مهمترین دروس علوم پایه پزشکی، درسی چالش برانگیز برای دانشجویان حوزه پزشکی محسوب می‌شود که وجود یک منبع کامل و تا حد امکان مختصر، به عنوان یک انتخاب طلایی برای دانشجویان، حائز اهمیت است.

در این میان ترجمه های مختلفی از آناتومی بالینی اسنل توسط مترجمین مختلف از جمله دکتر رضا شیرازی، دکتر فردین عمیدی، دکتر مظفر خزاعی و دکتر احسان گلچینی به چاپ رسیده است که به معرفی هر یک می‌پردازیم.

 

کتاب آناتومی اسنل جلد اول تنه

کتاب آناتومی اسنل ترجمه فارسی به صورت سه جلدی به چاپ رسیده است درصورتیکه آناتومی اسنل زبان اصلی به صورت تک جلدی منتشر شده است. همچنین خلاصه آناتومی اسنل نیز به فارسی ترجمه شده است. به دلیل اینکه این کتاب یکی از مباحث پایه در رشته‌های علوم پزشکی است، ترجمه‌های زیادی برای آن ارائه شده است.

آناتومی اسنل تنه آموزش اناتومی را با مقدمه آناتومی شروع می‌کند و در ابتدای کار به ارائه روش‌هایی برای مطالعه آناتومی و همچنین اصطلاحات مهم آناتومیک می‌پردازد. دستگاه‌های مختلف بدن از جمله آناتومی پشت، قفسه سینه، شکم، لگن و پرینه و جزئیات آن در این جلد بررسی شده است.

آناتومی اسنل تنه دکتر حسن زاده
آناتومی اسنل تنه دکتر شیرازی
آناتومی اسنل تنه دکتر خزاعی
آناتومی اسنل تنه دکتر عمیدی

 

کتاب آناتومی اسنل جلد دوم اندام

در کتاب آناتومی اسنل اندام دو بخش اندام تحتانی و اندام فوقانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. بطورکلی این دو بخش شامل مروری بر مفاهیم اصلی، استخوان شناسی، عضلات، اعصاب، عروق، لنف، مفاصل، آناتومی رادیوگرافیک، آناتومی سطحی و… است.

آناتومی اسنل اندام دکتر حسن زاده
آناتومی اسنل اندام دکتر شیرازی
آناتومی اسنل اندام دکتر خزاعی
آناتومی اسنل اندام دکتر عمیدی

 

کتاب آناتومی اسنل جلد سوم سروگردن

در کتاب آناتومی اسنل سر و گردن به معرفی آناتومی و اندام مرتبط با سروگردن و عملکرد هر یک از آن‌ها می‌پردازد. بطورکلی در جلد سوم کتاب آناتومی بالینی اسنل اجزا و عملکرد این اندام‌ها و همچنین ارتباط آن‌ها با سایر نواحی، آناتومی ناحیه‌ای، حفره‌های مختلف نواحی سر و گردن نظیر، دستگاه تنفسی و گوارشی و آناتومی بالینی آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آناتومی اسنل سروگردن دکتر حسن زاده
آناتومی اسنل سروگردن دکتر شیرازی
آناتومی اسنل سروگردن دکتر خزاعی
آناتومی اسنل سروگردن دکتر عمیدی

 

کتاب نوروآناتومی اسنل

کتاب نوروآناتومی اسنل ترجمه فارسی از مبحث اعصاب کتاب اسنل است. این کتاب دربرگیرنده پایه‌ای ترین نکات علمی نوروآناتومی است که برای حرفه پزشکی ضروری است. مطالب هر فصل مرور و ویرایش شده تا نکات نوروآناتومی به بهترین نحو ارائه شوند. تصاویر قبلی کتاب به روز شده و رنگ بندی آن ها تغییر یافته تا مطالب ارائه شده در هر تصویر گویاتر شوند. تصاویر MRI و میکروگراف های بافت شناسی با کیفیت بالا تهیه شده اند تا اطلاعات بصری دقیق تری ارائه دهند.

کتاب تست آناتومی

کتاب تست آناتومی یکی از مهمترین کتاب‌هایی است که جهت آمادگی در آزمون‌ها و امتحانات رشته آناتومی باید با دقت آن را انتخاب کرد. چرا که با دانلود و خواندن سوالات آزمون‌های گذشته از سایت‌های مختلف دچار سردرگمی می‌شوید. علت این سردرگمی نبودن یک منبع مناسب برای پاسخنامه این سوالات است. چرا که گاها پیش آمده کلید اولیه سوالات آزمون به عنوان کلید نهایی بین داوطلبین دست به دست شده و این قضیه، سرنوشت بسیاری از متقاضیان کنکور را به خطر انداخته است.

اطلاعات بیشتر ...